Höstregn.

Idag unnade jag mig lite ledighet från jobbet, började denna dag med en jättetrevlig fika med Henrik, en grym person för övrigt! Han skulle senare iväg och fixa lite saker, vi sa hejdå och jag gick till Hälsosushi för att träffa Camilla och Louise. När de hade ätit upp sin mat och jag hade ätit deras ingefära (ingefära är gott!) gick vi runt i klädaffärer, senare kom Greta och Lisa, men då åkte Camilla och Louise hem. Vi stack till Monki, jag köpte mig ett linne, men ska lämna tillbaks det har jag bestämt mig för. Nu har jag lagat middag, matig couscoussallad med Chorizokorvar. Konstig mix? Det var gott iaf! Nu ska jag snart träna med Isabelle. Imorgon blir det jobb och någon sorts av invigningsfest för ett nytt café som heter Café Berlin, ligger i Vasa. Kan bli kul! Oj, vad mycket text det blev nu. Ha det så kul! // AJ









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0