Söndagen vecka 11.

Kör lite uppdatering från helgen känner jag. Eftersom jag inte gjort det tidigare. Söndagen såg ut såhär iaf:
Först var jag hemma hos Viktor under dagen, sedan drog jag mig hemåt till Linné för att min moster, lilla kusin och styvmamma skulle komma över på en kvällsfika. Det var nog söndagen det.

Idag har jag hängt med Camilla i stan, vi sprang runt och letade efter en engångskamera till henne. När vi var klara med det så satte vi oss vid lejontrappan och skulle njuta av solen. Men det blev dock inte så mycket njutning eftersom det blåser något fruktansvärt idag. Ikvälll blir det djövning med Anna inför fredagen då vi ska värma upp innan Thomas Rusiak som spelar på Styrbord & Babord. Kommer bli toppen hoppas jag! // AJ

Theophilus London - Humdrum Town


Min lilla kusin Nina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nina! Hur vacker som helst!

2011-03-23 @ 01:50:14
URL: http://batfour.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0