Wordfeud

Hej, jag har officiellt blivit en nörd. Jag kan inte sluta spela det omtalade spelet som heter Wordfeud. Det är ungefär som det gamla spelet Alfapet. Fast nu finns det en app som man kan ladda ner till sin mobil. Om ni inte har testat det, så borde ni ladda ner appen direkt. 

Ännu en helg är över, och jag har lite ångest över att det är måndag imorgon. Jaja, i fredags var jag och fotade på en ny klubb på Jazzhuset, den heter SLAM. Sedan gick jag till Yaki-Da och träffade lite gött folk. Igår kväll var jag hemma hos Fanny och kollade på en riktigt bra film, A boy. Japp.// AJ

The Weeknd - The Morning ft. Kenton Dunson (Chi Duly Remix)

Catch You - TanTan Remix (Min vän Jonatan Josefsson grymma mix)

Ending (Justin Faust Remix) by VICEROY

Kendrick Lamar - A.D.H.D

Lite gamla bilder från Paris som jag diggar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0