Otursdagen!

Fredagen den 13.e, otursdagen som man kallar det för. Än så länge har det inte hänt något dåligt med mig. Men dagen är inte över. Igår var det en mingelkväll på Acne, gick förbi där en sväng och tjötade lite människor. Senare gick vi vidare till båten, där folk rullade in under kvällens gång. Det jag gillar med båten är att vi är alla en enda stor familj där! Mötte sedan upp Love, och så satte vi oss vid Poseidon och pratade om livet. Bra avslutning på kvällen.

Kvällens planer: Dricka hemma hos mig med Isabelle, sedan ska vi dra oss in till staden för att dansa loss på Jazzhuset. Jag spelar skivor där ikväll mellan 00-01.30 och sedan ska jag springa iväg till båten för att lira lite där också! Full rulle! // AJ

En bild från i onsdags när jag fotade på Yaki-Da för klubben Dillas Corner


Kommer fler bilder från gårdagen lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0