Hultsfredfestivalen

Jag ska åka till Hultsfredfestivalen den 14.e juli! Blev tillfrågad av den nyöppnade affären Circus Sale att hänga med och dokumentera när de är med på festivalen och marknadsför sig. Självklart menar jag att jag ska dokumentera med min kamera! Circus Sale är en affär i Göteborg som har fört samman både Weekday & Monki. De säljer deras kläder till ett ännu billigare pris (om jag har fattat hela grejen rätt...)

Jag har aldrig varit på någon större festival, så det ska bli extremt roligt att göra detta! Jag måste kolla på dessa artister: Beach House, Cut Copy, Melissa Horn, The Talest Man on Earth, A-Trak, Holy Ghost, Peter Björn & John, Blackbird Blackbird och massa flera!

Vilka ska till Hultsfredfestivalen?

Det passar ju bra med en Cut Copy låt eftersom jag ska se dem på festivalen och självklart för att de är fruktansvärt bra!!!! Need You Now by Cut Copy

Festivalkänslan!



Foton: Cobrasnake
Edit: Jag


Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej,



Vad använder du för kamera/objektiv/blixt osv?



Du är superduktig!

2011-05-16 @ 16:48:12
Postat av: Elisa

wow, circus sale låter rätt awesome, vart ligger det?

2011-05-16 @ 17:03:44
URL: http://pstcrds.blogg.se/
Postat av: Angelique

2011-05-16 @ 19:24:17
URL: http://ange'
Postat av: Angelique

Elisa: Adress: Rosenlundsgatan 4 (vid Feske Körka)

Göteborg.



Elsa: Tack så hemskt mycket! Jag har en Canon Eos 450 d, har orginalblixten som är på kameran. Objektiv, orginalet: 18, 55 mm

2011-05-16 @ 19:26:11
URL: http://angeliquejohner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0