En go mix

Vilken kväll det blev igår! Började med att dricka vin hos mig, gick sedan till Smaka och därefter blev det Jazzhuset. När jag hade lirat klart där, gick vi ett gäng till båten och när vi kom dit satte vi oss på baren och dansade tills de stängde. Kvällen slutade inte där, utan drog vidare till Yaki-Da, halvfem gick jag hem i morgonljuset med Isabelle.

Idag har jag inte gjort så mycket vettigt, vaknade 14.00. Ikväll har jag bara kollat på Eurovision tillsammans med Camilla & Greta, fyfan vad jag inte gillar det! Det var sista gången jag kollade på det...// AJ

Gillar inte slutet på den här låten dock, de lägger till någon konstig ljudeffekt på rösterna. Fail.
Keren Ann - My Name Is Trouble (Walter Sobcek Remix)

Den där Theophilus London, han är ju bra!
Theophilus London-Last Name London

Mycket Star Slinger nu för tiden
Star Slinger - May I Walk With You?












Kommentarer
Postat av: rudan

älskar moln-bilder!!

2011-05-15 @ 01:41:24
URL: http://camillarudholm.blogg.se/
Postat av: Elenore

GAAAH vad du tar bra bilder! Ge mig din kamera och dina kunskaper..;) Och din frisyr när du ändå är i farten... Älskar't! :) Så jäkla fin!

2011-05-16 @ 20:35:15
URL: http://eeklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0