À Tout À L'heure

Hej kvällen! Tänkte berätta lite vad som kommer att hända snart här i Göteborg. Den 20/5 ska jag och Anna Eriksson hålla klubb på Jazzhuset, klubben kommer att heta À Tout À L'heure. Namnet betyder: Vi ses senare. Under kvällen kommer vi ha grymma djs och en fet liveakt. Det kommer bli mycket electromusik under kvällen, så kom dit och dansa häcken av er! Djs som är bokade: Tobias från den kända electrobloggen - Dödselectro, David Lillberg och Jonatan Josefsson från bandet Immanu El och sist men inte minst så ska jag och Anna lira under kvällen! Liveakten: WeAreSkitzo, två bananasbra killar från Köpenhamn! Återkommer med mer info på torsdag!

Här kommer bilderna från Pallazzot! // AJ

Kvällslåten.
William Fitzsimmons - So This Is Goodbye (Pink Ganter Remix)




























Kommentarer
Postat av: amanda w

Jag måste bara säga att du tar så himla fina o coola bilder! Och du redigerar dom riktigt snyggt! Blir alltid glad när jag går in på din blogg o får se alla snygga bilder :)

2011-05-11 @ 17:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0