Morgonsol på balkongen

Hallå hallå! Idag är jag ledig från jobbet, tänkte försöka ta tag i mitt CV idag eftersom jag måste hitta mig ett nytt jobb. Kommer vara arbetslös om en månad, panik! (Vet ni något ställe som behöver personal så är det bara att hojta, uppskattas!) Jaja, det löser sig förhoppningsvis snart! Jag ska inte bara försöka fixa med mitt CV, utan ska in stan om ett tag och träffa Anna för en kaffe.
Ikväll ska jag och Stina styra upp en sconeskväll här hemma, plus att lite folk kommer över och gör oss sällskap!

Igår var det helt underbart väder, så jag och Stina satt på morgonen i solen på vår balkong och njöt! Lite bilder från det. // AJ 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0