En torsdag

Jösses! Nu har jag precis ätit en middag och snart spricker jag för att jag är så mätt! Jag var duktig och lagade middag till Stina ikväll, det blev en god kycklingwok med ris. Idag har jag blivit fotad av en väldigt duktig fotograf som heter David Marquez som jag tidigare själv har jobbat med. Roligt var det minsann, även Ingrid Andersson var med mig där. Ikväll ska jag hem till Viktor och chilla, så ingen båt blir det för min del ikväll. Imorgon spelar jag på klubben SkitsnyggNef, kommer bli sköj! // AJ


Kommentarer
Postat av: cajsa

shit vad det vore fett att vara dj och dina bilder sen, smashing!

2011-03-10 @ 20:41:07
URL: http://highersounds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0