Something New & Old

Väldigt dålig uppdatering nu för tiden, ber om ursäkt för detta. Mycket saker just nu, så bloggen blir inte prio ett. Under helgen har jag varit i Mollösund, firat midsommar och min vän Fanny. Kom hem igår under dagen, träffade Camilla på kvällen och fixade massa saker som vanligt på datorn. Idag har jag försökt att bli brun, fixat lite ärenden tillsammans med Julia. Ikväll har jag firat min vän Karolin som fyller år idag.

Imorgon blir det Where The Action Is under dagen och på kvällen ska jag fota på festivalens efterfest på Park Lane, ser fram emot morgondagen med andra ord! // AJ


Work Drugs - Rad Racer (Summer Heart Remix)

Evan Voytas - Tomorrow Night We'll Go Anywhere

Fleet Foxes - Someone You'd Admire

Shape Shifter by Local Natives

Jag & Jonatan på HOLIDAY

Kommentarer
Postat av: batfour

Yay! Så himla glad över uppdatering!

2011-06-30 @ 05:27:07
URL: http://batfour.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0