Toppenkväll!

Fredag, och jag bestämmer mig för att stanna hemma ikväll med Camilla. Orkar inte dra mig ut i staden eftersom det blev en helkväll igår. Började kvällen med att gå till Bliss med de grymma tjejerna från mitt jobb. Tog ett glas vin där och sedan var jag tvungen att springa iväg för att förbereda min & Annas klubb på båten, HOLIDAY! Det var svinmycket folk och det var en grym sommarkväll, så jag är riktigt nöjd med gårdagen. Ha en bra kväll era kottar! Föresten, imorgon ska jag spela skivor på Jazzhuset på klubben Girls Girls Girls // AJ

Ny musik
Beirut - Santa Fe

Justin Faust - Girl Talk (Bit Funk Remix)

Lazydisco - More Tigers (Coupons Remix)

Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0