Paris 28.e Januari

Hallå! Dagen igår var inte så händelserik, skiftade mellan min säng och köket igår, duktigt Angelique! Idag har jag varit på bio tillsammans med familjen och tagit en promenad med Julia, som åkte tillbaks till Hamburg idag. Såg filmen Narnia i 3d, känner att hela 3d grejen är lite överskattad. En liten inflik här mitt i smeten, har bokat biljetter till Paris, den 28.e januari åker jag och Stina iväg i sex dagar för att hälsa på en vän, ser fram emot det något extremt! Lite musik och en bild på grymma tjejen Linnea Sundemo. Hej svejs! // AJ

Caribou- Odessa





Kommentarer
Postat av: Inkompetent Mun

Nästan obehagligt hur lik våran musiksmak är, varenda låt du postat är typ favoriter i min bok!



Yeay!!!

2011-01-02 @ 22:50:26
URL: http://inkompetentmun.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0