Nu säger jag P3 Guld en sista gång

Det var helt fruktansvärt bra på P3 Guld igår, riktigt bra artister detta året! När Robyn körde igång i slutet fick jag rysningar över hela kroppen med tanke på hur grym den kvinnan är! Efter galan stack jag, Viktor och Natalie till festen på Elite Park Aveny. Man sprang upp och ner hela tiden, tittade på folk och fotade mycket där med. Nöjda med det stack vi vidare till Pallazzot ute vid Röda Sten för att fortsätta kvällen. Det var en efterfest för P3 Guld där, riktigt sköj! Rullade hem halvåtta i morse, men det var värt det. Nu har man blivit sjuk, men jag får skylla mig själv. Ikväll ska jag hem till Axel och hänga. Just det, imorgon kväll sätter den webbaserade tidningen Semaine igång som jag ska jobba med nu fortsättningsvis, länkar imorgon och då får ni bannemej se till att sprida den! // AJ

Nu MASSA bilder!







































Dem riktigt feta bilderna kommer imorgon på hemsidan Semaine!


Kommentarer
Postat av: ingrid

hahahahahaha johan <3

2011-01-23 @ 20:10:16
Postat av: Rebecca

grymma bilder, älskar bilden på rebecca scheja!

2011-01-24 @ 08:53:58
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/
Postat av: rickard

Grymt som fan!

2011-01-24 @ 23:44:35
URL: http://www.therickardnilsson.blogspot.com
Postat av: amanda

vad har du för inställningar på kameran när du fotar människorna? har du extern blixt?

2011-01-27 @ 18:54:04
Postat av: Angelique

Sv. Amanda, jag har till att börja med en Canon EOS 450 d. Vet inte vad du har för kamera...

Och nej, jag ingen extern blixt, jobbar med den jag har på kameran. Tjo!

2011-01-28 @ 01:51:56
URL: http://angeliquejohner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0