Gatan där jag bor

Har varit dålig på att uppdatera denna veckan känns det som. Har hittat på lite småmysiga saker under veckan, käkade en kväll på Kino med Rosanna. Det är fruktansvärt god mat där till ett bra pris, rekommenderar det starkt! Vad har jag mer gjort? Har planerat en fotosession med klubbtjejerna från Tur & Retur. Håll utkik efter dessa två tjejer! Tittade på filmen Greenberg med Ben Stiller igår, besvikelse! Idag har jag käkat lunch med Pontus, gott! Ikväll ska jag dansa och fota på båten som jag alltid gör! Imorgon fyller jag 21 år (börjar bli gammal...) och så ska jag lira skivor på klubben Girls Are Wierd på Styrbord mellan 01.00-02.00, komsi! // AJ 

Two Weeks Of Hip Hop (Dead Prez vs Grizzly Bear)

Safari Disco Club by YELLE


Kommentarer
Postat av: ida

hej! hur har du kommit in på det där med att spela skivor och sådant?? kurs eller självlärd??

2011-01-14 @ 17:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0