Lill-lördag

Det är lill-lördag, men ändå sitter jag hemma och möglar. Kan iofs vara bra med tanke på att jag ska ut nu dagarna framöver. En sväng förbi båten imorgon blir det nog minsann, på fredag blir det nöjesguidenfesten och sist men inte minst lördagen blir det...ja ni vet. Nu flyttar jag hemifrån riktigt snart! Ska bli fruktansvärt skönt! Jag blir första barnet som lämnar fågelboet, så allt jag gör nu här hemma är en sista gång enligt min mamma. Det låter som att jag ska dö. Nu babblar jag på bara om massa onödiga saker. HEJDÅ! // AJ

Camilla Rudholm



&
Jag

Kommentarer
Postat av: Julia

Coola bilder!

kram! :)

2011-02-24 @ 00:31:48
URL: http://julielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0