Full rulle

Jag blir alldels snurrig i huvudet med tanke på allt som händer just nu. Kommer sluta med att jag går in i väggen. Men jag tänker att man bara lever en gång, så varför inte ta vara på tiden! Var och kollade på en lokal igår tillsammans med Anna där det finns dj-utrustning som vi kan öva på, kommer bli riktigt bra tror jag!

Igår fick jag reda på att det kommer bli en Villa fest 2 den 5.e mars som blir anordnad av bästa Irina Darling & Erik Londré. Detta kommer bli lika bra som alla deras andra fester. Lirar skivor den kvällen också, så kom dit och dansa loss! Återkommer med mer information snart! Glöm inte att kolla på Semaine heller! Här kommer en låt som jag skulle katogorisera som en hångellåt på dansgolvet // AJ

PACIFIC "NARCISSUS" ALAN BRAXE REMIX

Solen skiner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0