Vackra Göteborg

Jägarn! Jag har sprungit runt som en galning över hela stan idag. Har ju som sagt fotat för Entréprenörsjakten hela dagen. Nu är jag helt slut i min kropp. Sitter och velar om jag ska ut eller inte ikväll. Hmm...

Under tiden när jag har sprungit runt har jag fotat en massa bilder i staden. Göteborg är vackert när solen kikar fram. Föresten, jag blir alltid väldigt glad när jag får musikmeddelanden på Spotify. Har ni någon låt som ni vill dela med er till mig så skicka på bara, do it! // AJ

Ville egentligen inte posta den här versionen, ville visa orginalet egentligen. Men den får duga.
Laura Veirs - July Flame (Alvin Risk Remix)









Kommentarer
Postat av: Elisa

oh, vackra götet!

2011-04-30 @ 13:46:15
URL: http://pstcrds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0