Theophilus London

Hallå hallå! Näst sista dagen jag sitter här på mitt jobb och bloggar, så då är man arbetslös nästa vecka - crap!
Igår kväll var jag ute en sväng. Mötte först upp Erik på Krakow, tog en öl och tjötade massa om sommarplaner. Jag och tre andra tjejer kommer att hålla en torsdagsklubb på Styrbord & Babord, den kommer kanske att heta Holiday. Det är inte 100 % säkert, men 90 är det minsann! Jag skriver om det här, om det blir av! Anyway...jag och Erik drog oss sedan bort mot Yaki-Da för att kolla på den fantastiska mannen från New York - Theophilus London! Han var grym live, och drog igång ett bra drag bland publiken. I slutet drog han upp två tjejer som fick stå där och dansa vid honom, antar att de skrek av lycka inombords! Jag stod mest och skrattade åt det, mohaha! Nää, nu pratar jag alldels för mycket. Nu kommer det en massa feta bilder från en lyckad kväll! // AJ

Har redan postat den här låten av honom, men det är min favorit så den får läggas upp ännu en gång!
Theophilus London - Humdrum Town
















Kommentarer
Postat av: elin

vem är fina glada killen på femte bilden?

2011-04-12 @ 09:11:06
Postat av: Angelique

Elin: Den glada killen heter Daniel Lange!

2011-04-12 @ 14:31:21
URL: http://angeliquejohner.se
Postat av: Elin

man ser ju inte kommentarerna?

2011-04-12 @ 16:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0