Glader Påsker

Glad påsk på er gott folk! Fy bövelen vad trött jag är idag, det skulle egentligen bli en lugn kväll igår. Men nu har sommarAngelique vaknat till liv. När det blir gött väder så kan jag inte sitta hemma på kvällarna, måste sysselsätta mig. Igår mötte jag upp ett gäng vänner i Slottsskogen, senare drog vi oss bort till Kino och jag kände sommarkänslan som susade i luften. Alla är så glada när det blir fint väder, gillar! Efter ett Kinohänget gick jag, Love och Ingrid till Yaki-Da. Det var den kvällen det. Nu ska jag rycka tag i mig själv, fjärde dagen i rad man ska ut och roa sig i staden. Ikväll blir det I Blame CocoKaj Skjul 46 - KOM DIT VETTJA! // AJ








Kommentarer
Postat av: kristina

de näst sista bilden va väldigt fin!

2011-04-24 @ 19:51:22
URL: http://karlssonkristina.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0