Stress

Hej! Kom precis hem ifrån en riktigt trevlig kväll hos Axel, David var också där! Axel flyttade in i sin lägenhet för två månader sedan, idag var det första gången jag fick äran att vara där. Grymt fin lägenhet, kändes som att jag sa det till honom flera gånger under kvällen, men den var ju så extremt fantastisk! Vill också bo så. 
Tänkte ge en liten uppdatering från de senaste dagarna, har inte hunnit blogga särskilt mycket, har haft fullt upp!
Mina prover till Miami Ad School ska iväg om knappt tio dagar, samtidgit ska jag hinna framkalla bilder inför min vernissage på fredag. Imorgon blir det att åka till Fredrik på Pallazzot, han ska hjälpa mig med ett rekommendationsbrev. Sedan blir det att jobba...// AJ 

Fredagen:
- Jobbade 
- Klippte mig
- Fikade med Karolin och hennes vän Carl
- Middag 
- Publik
- Båten
- Efterfesthäng

Lördagen:
- Åkte iväg till Nääs Bomullsfabriken med Pontus
- Fikade på Café Garbo i Vasa
- Hejdåmiddag hos Anna
- Häng hos Julia och Fredrik
- Yaki Da 

Söndagen:  
- Jobba på mina prover med Pontus (Camilla var med)
- Middag
- Filmkväll (Man on fire) hos mig med Greta, Camilla och Garsbo

Nääs Bombullsfabrik







Det kommer fler bilder från de senaste dagarna imorgon, orkar inte lägga upp fler nu.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Älskar verkligen bilden på flickan.

Kram!

2010-10-05 @ 23:08:26
URL: http://linneasundemo.blogg.se/
Postat av: camilla

jag älskar bilden på pontus!

speciellt att den är i svart vitt..mmm. bra jobbat pickis.

2010-10-05 @ 23:23:28
URL: http://camillarudholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0