Min helg i Lund

Nu har man varit i Lund under helgen, kom hem igår kväll. Såhär såg helgen ut i Lund:

Fredag:
Kom fram 18:35, Fanny mötte upp oss, vi gick och handlade mat till midddagen. Kom till hennes studentkår, lagade mat och drack lite vin. Fanny var bakis, jag och Camilla mådde inte bra så vi stannade hemma och kollade på en film istället.
Lördagen: Under dagen strosade vi runt i underbara Lund, älskar kullerstensgatorna och alla som cyklar runt. När kvällen kom lagade vi tomat & tortellinisoppa, sedan stack vi hem till Fannys vän Oscar, där var vi ett gäng härliga människor som drack och spelade sanning och konsekvens kortspelet. Avslutade kvällen på Kårhuset, där dansade vi hela kvällen, det var ett tag sedan man gjorde det. 
Söndag: Åkte jag och Camilla hem tillsammans med Markus som hämtade upp oss med sin bil, lyx! Var hemma runt 19.00.

Nu är jag sjuk, och har varit hemma hela dagen från jobbet, vill bli frisk nu! Imorgon blir det att fota på hårsalongen Envy i Arkaden, fika och jobb. // AJ


















Kommentarer
Postat av: Rickard

Käns som att bilderna här bara blir bättre och bättre!!:D

2010-11-06 @ 16:43:35
URL: http://www.therickardnilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0