Ikväll ska jag dansa!

Tjoho! Igår gjorde jag detta: 1. Arbetade fram till 14.00. 2. Mötte upp min vän Hiram för att ge honom bilderna som jag fotade i måndags för det nylanserade märket för hårförlängningar. 3. Tog en kaffe och gick runt på stan med grymma Anna, hennes nyklippta frisyr är så snygg! 4. Gick hem till Rosanna, lagade middag och bakade bröd. 5. Tog en promenad i Vasa/Haga. 6. Somnade hos Rosanna. 

Nu sitter jag här på mitt lilla jobb och inväntar kvällen. Först ska jag hem på middag till Josefin som har den tillsammans med Louise, då blir det massa god mat! Senare blir det handelspuben, en sväng förbi båten och sist Yaki Da. Skoj, skoj, skoj! Vi kanske ses ute i nattens kalas, hej! // AJ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0