fullspäckad helg!

Helgen har gått i ett, har inte hunnit blogga särskilt mycket. Så nu kommer massa bilder från helgens händelser.
Fredagen såg ut såhär: 1. Fika med den duktiga fotografen David Márquez. 2.Stack iväg till Publiks innergård för att fixa inför min fotoutställning, som höll till i samband med eventet Tur & Retur. 3. Tapas på Que Pasa med Rosanna. 4. Ett glas vin hos Rosanna. 5.Lite gött häng i Haga. 6. Tur & Retur. 7.Den förbannade båten. 8. Yaki Da.
Lördagen:
1.Stack in till stan med Garsbo, käkade och shoppade. 2. Kaffe hos mig. 3. Middag hemma. 4. Kino med Rosanna, Camilla, Garsbo, Elin och Julia. 5. VillafestenVilla Bel Parc, anordnad av Erik Londré och Irina Darling. 6. Home sweet home.
Söndagen: 1. Fota Patrik på hans kontor. 2. Käka middag på Stearin i Linné. 3. Kvällspromenad med Camilla och Garsbo. 
Idag: 1. Jobb. 2. Lämna tillbaks böcker på biblioteket. 3. Film med Camilla och Garsbo. // AJ  





































Kommentarer
Postat av: gaia

jättefina bilder!

det var tråkigt att jag inte kunde komma på utställningen. men får komma på nästa! :)

kram!

2010-10-12 @ 08:31:09
URL: http://gaiaetc.blogspot.com
Postat av: rickard

Här behövs det hundra like-knappar Angelique!:) Magi!! Du är grym. Och extra jävla grym på att plåta fester och människor på fester (vilket jag själv tycker mig vara rätt så jävla kass på, blir för blyg typ). Jag är sur på mig själv att jag missade allt:S Kvällen gick inte riktigt som planerat i fredags tyvärr. Får hoppas du kan ha någon mer innan du förhoppningsvis flyttar till TÖSKLAND!:P



Ha det gött!

2010-10-12 @ 12:48:28
URL: http://www.therickardnilsson.blogspot.com
Postat av: linnea

ALLTSÅÅÅÅÅÅ! Jag fattar inte varför jag inte har kommenterat dessa förrän nu. Tror det är för att jag tänker hur grymma alla bilder är, och så tror jag att jag har sagt det också.

Du är fantastisk tjejen. För alltid, jag känner! Kommer alltid var ett stort fan.



DET ÄR DETTA DU SKA HÅLLA PÅ MED, och jag blir så glad när jag ser hur människor brinner för någonting.



2010-10-15 @ 00:14:11
URL: http://linneasundemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0