Livet är en fest

Har precis kollat på Rebecca & Fiona på Svt play, jag måste säga att de verkar vara två grymma tjejer som kör sin grej. De är två tjejer som verkligen inspirerar mig! Bra jobbat Rebecca & Fiona! Idag har jag ätit frukost inne i stan med Patrik och Rosanna. Gick sedan och mötte upp Camilla i Nordstan, sedan åt vi Sushi tillsammans med Johan och Viktor. Sprang till jobbet lite senare, slutar nu om en kvart. Ikväll blir det träning och ta det lugnt. 

Imorgon blir det jobb hela dagen, på kvällen blir det Nöjesguidens smygläsning i Kompassen och kanske avslutar allt på deras efterfest på Ritz. Jag längtar till helgen just nu, då blir det att gå till workshopen på Yaki Da för att göra en egen pumpa inför den feta halloweenfesten på lördag och dricka lite öl. WOHO! // AJ

Cassius - I Love You So (Popskarr Remix)


Kommentarer
Postat av: Nina

gillar din blogg skarpt!

2010-11-03 @ 18:13:16
URL: http://photi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0