Tillbaks i staden där jag hör hemma!

Hemma, lukten av Göteborg gör mig glad! Nu är man tillbaks igen i staden, och det känns grymt bra! Jag är en hemmakär person, "borta bra, men hemma bäst", som man brukar säga! Paris har varit en fantastisk resa! Staden lämnade jag tillsammans med min fina vän Rosanna, med ett leende på läpparna. Alla underbara minnen vi har därifrån kommer att finnas med resten av våra liv. Jag säger bara en sak till er som inte har varit där: åk dit!  

Nu får man börja skriva vad man gör i Göteborg istället, men det är inte fy skam! Fredagen började med jobb och på kvällen drog jag och Camilla till Kelly´s där ett stort gäng hade samlats. Kvällen slutade på båten, med mycket skratt och trevligt folk! Lördagen började med en spelning på kvällen, bandet Kasban spelade på ett ställe som heter Sinnet, extremt duktiga må jag säga! Promenerade bort till Mañana, satt där, tjötade, en riktigt gemytlig stämning var det där! Sist men inte minst, stod jag på båten åter igen med Love och Fanny! Nu sitter jag i mitt kök och ska snart sova, godnatt!





















Kommentarer
Postat av: camilla

bildregn! JAG GILLAR

2010-05-31 @ 01:29:09
URL: http://camillarudholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0