Donners studentdag!

Igår blev det ett utspring vid Röda sten, Donners mer exakt! Efter många grattis stack jag hem, skyndade mig iväg bort till Stinas mottagning, och sedan blev det ännu en hemma hos Agnes. Mottagningar är ju helt fantastiskt! När klockan blev mycket gick jag till Hulebäcks studentfest, men hade dock inte särskilt roligt där och bestämde mig för att springa bort till Rudebecks studentfest istället på Nef. Kvällen slutade med att jag hängde utanför Park Lane där Donner hade sin studentfest med några sköningar. Nu slutar jag jobbet om knappt en halvtimma och då ska jag springa iväg för att kolla på en lägenhet tillsammans med Rosanna i Majorna, spännande! // AJ








Fortsättning av bilder kommer från kvällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0