Tisdaugen

Väcktes av mobilens väckarklocka idag morse, den sa åt mig att stiga upp ur sängen, men jag var inte riktigt redo för det. Men eftersom jobbet kallade på mig så blev jag tvungen att pallra mig upp ur den sköna värmen som min säng hade. Idag var det en bra dag på jobbet, hade flera besök hos mig idag, vilket var trevligt. Lite senare på kvällen stack jag och Camilla iväg på en vernissage på Röhsska, det var en vernissage om kläder. Love och Johan kom också dit och gjorde oss sällskap. Modeskaparen hade gjort covers på kända kläder. Vernissagen var inte särskilt bra, tyckte jag. När vi var nöjda stack jag och Camilla hem. Hon gick hem till sig, jag gick hem till Isabelle. Hmm...det var nog min dag det. // AJ




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar skjortan

2010-02-17 @ 19:26:32
Postat av: Anonym

jag gillar skjortan

2010-02-17 @ 19:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0