Råttfälla?

Nu satt man här på jobbet i väntan på att klockan ska bli sex, så jag får gå hem! Så nu vet ni vad jag gör med andra ord. Igår jobbade jag också som vanligt på Söderläge, efter mitt jobb rusade jag ner på stan för att träffa Camilla och Julia. Vi satte oss ner och tog en kopp te på det hela, samtidigt som vi var tjejiga och pratade om det vi tjejer brukar göra. Ni vet...När klockan närmade sig åtta sprang jag iväg till tågstationen för att hinna med ett tåg som enligt västtrafik skulle gå 19:58:a men när jag står där vid perongen åker det tåget iväg som jag skulle med. DET STOD FÖR FASEN FEL PÅ VÄSTTRAFIKS HEMSIDA! Så där stod jag och fick helt enkelt sätta mig ner och vänta på nästa tåg. Efter 100000 timmar senare var jag framme i alingsås hos Sebastian. Nu ska jag sluta skriva tänkte jag, men först måste jag säga att jag gjorde en råttfälla igår. Sista bilden är råttfällan. Nu är jag klar, hejdå! // AJ








Kommentarer
Postat av: tebben

råttfällan må ha fångat råttan nu. jag tror det.

2010-02-09 @ 16:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0