Efter regn kommer solsken

Onsdagen var fullspäckad, först var jag på en avskedsfest för affären Drömma, sedan Mañana med tjejerna och sist båten. Igår blev det en sväng förbi båten med Camilla, ingen lång kväll blev det. Nu sitter jag på jobbet, är ganska trött på mitt jobb, vill verkligen byta! Hojta till om ni vet något ställe som behöver ny personal! Ikväll blir ett glas vin på Kino och sedan kanske jag ska fota på båten. Får se. Ny musik och lite bilder som är tagna under veckan! // AJ

Robyn - Hang With Me (Starsmith Remix) by Starsmith

William Fitzsimmons - So This Is Goodbye (Pink Ganter Remix) by user9149905














Kommentarer
Postat av: Lorena

tack för ditt svar! du tar verkligen jättefina bilder!=)

2010-08-12 @ 12:17:39
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0