Fina dagar

Hejhej! Nu sitter man här och dricker sitt kaffe i sängen, medan Rosanna ligger och sover så sött. Jag borde också ta mig en liten tupplur eftersom det blev ingen ordentlig sömn i natt. För i natt så åkte våra fina vänner/pojkvän hem till La Suède. Vid 05:00 fick man dra sig upp ur sängen för att ge dem en rejäl hejdåkram! Vi har haft sex underbara dagar tillsammans i denna vackra stad, Paris! Vi har gjort alla de möjliga saker, riktiga fynd har gjorts på klädfronten, den turistiga biten kan vi också bocka av, lagat goda middagar, roat oss på nätterna, skrattat så att man har börjat gråta, och mycket mer! Nu har jag och Rosanna varit lite långlediga ifrån skolan eftersom vi har haft besök här, så idag var det tillbaks till skolan dessvärre. Två dagar kvar och sedan är det helg, vilket innebär mysiga morgonfrukostar och roliga utekvällar i staden. Nu får jag avsluta detta inlägg med ett hejdå! // AJ & Rosanna






































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0