"Titta! En död mus, den ser ut som en tepåse"

Hallå! Kvällen igår blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, istället för att det blev barhäng i Marais gick jag och Matilda bort till Bastille. Självklart hamnade vi på Pop In med ett glas vin i handen. Där träffade vi vår nya vän Pierre-Nicolas och tillsammans med honom hade vi en trevlig barstund. Efter några glas blev jag och Matilda sugna på att gå till Zero Zero, en annan bar som ligger precis bredvid Pop In. Där träffade vi ett gäng fransmän som vi umgicks med resten av kvällen. När klockan slog 01:30 låg jag i sängen hemma i lägenheten.

Idag har jag haft en fantastiskt dag ute i solen vid min favoritkanal, Saint-Martin! Tog med mig en bok och låg där och läste i två timmar, och lyckades få lite färg på kroppen. Ska se till att bli lite brun tills Rosanna kommer tillbaks. Ikväll blir det en lugn kväll hemma med en film. Ha det fint! // AJ  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0