Dom tittar när jag dansar - Kaah

Kaah, är en personlig favorit hos mig och han gör mig glad! Ni som inte har lyssnat på honom tidigare bör göra det. Måndag, en dag då man ska tillbaks till skolan dessvärre. Alltid lika jobbigt att dra sig upp ur sängen. Nu är Rosanna tillbaks och allt är som vanligt igen här borta à Paris! På onsdag kommer min fina vän Camilla hit och hälsar på i en vecka, det kommer bli grymt att få träffa henne igen! Det var nog allt jag hade att skriva idag, inte så intressant, men det gäller att blogga regelbundet som Camilla alltid säger till mig. 
Nedanför har ni en av mina favoriter från Kaah, Hej! // AJ


Kommentarer
Postat av: camilla

fyfanken vad jag saknar dig! inte lång tid kvar nu.

2010-04-27 @ 01:00:42
URL: http://camillarudholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0