Camilla är i Paris!

Nu har hon anlänt i Paris, min fina vän Camilla! Hon ska stanna i en vecka här, så för tredje gången får jag se alla typiska sevärdigheter här tillsammans med henne. Nu är det bara drygt tre veckor kvar här, jag blir nästan lite rädd när jag inser hur snabbt tiden har gått här. Nu får man helt enkelt se till att ta vara tiden som är kvar och bara unna sig välmående tillsammans med Rosanna! Igår kväll tog jag och Rosanna en promenad bort till Chez Prune och tog ett glas vin på uteserveringen. Det luktade sommar när vi satt där och andades in luften som susade förbi oss. Ikväll blir det en lugn kväll vid vår favoritkanal,  men imorgon ska vi gå ut och ha det skoj! À demain et bon soir! // AJ & Rosanna






Kommentarer
Postat av: Stiniie

Tack fr det fina kortet lillen! Pia och Fanny blev också meget glada! Vi hade lite trafitionsenligt möte igår med sallad från sofina, (runt hörnan du vet!) och rött, utan dig då såklart...:( Ni är så jäklar snygga hela tiden, det måste vara parisluften eller nåt, allting ser underbart ut och den där lilla kanalen är mim favorit i Paris! Tror vi va runt den när jag va där sist! Puss och Kram!

2010-04-28 @ 22:20:22
URL: http://www.soderlagebylamm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0